Gál-Szabó Zsófia Gabriella; Korom Erzsébet:
A kombinatív gondolkodás longitudinális vizsgálata: a teszten nyújtott teljesítmény és a feladatok megértésének változása 4-5. és 6-7. évfolyamok között.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 119 (1).
pp. 3-18.
ISSN 0025-0260
(2019)
Előnézet |
Szöveg
Gal-Szabo_MPed20191.pdf - Megjelent verzió Download (776kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | MAGYAR PEDAGÓGIA | ||
Publikáció dátuma: | 2019 | ||
Kötet: | 119 | ||
Szám: | 1 | ||
Oldalak: | pp. 3-18 | ||
ISSN: | 0025-0260 | ||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | magyar | ||
MTMT rekordazonosító: | 31143922 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.17670/MPed.2019.1.3 | ||
Dátum: | 2022. Aug. 03. 12:28 | ||
Utolsó módosítás: | 2022. Aug. 03. 12:28 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24813 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |