Varga Szilvia; Pásztor Attila; Stekács János:
Online Assessment of Morphological Awareness in Grades 2–4: Its Development and Relation to Reading Comprehension.
JOURNAL OF INTELLIGENCE, 10 (3).
Terjedelem: 19 p.-Azonosító: 47.
ISSN 2079-3200
(2022)
Előnézet |
Szöveg
jintelligence-10-00047-v2.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
|||
---|---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||
Folyóirat/kiadvány címe: | JOURNAL OF INTELLIGENCE | |||
Publikáció dátuma: | 2022 | |||
Kötet: | 10 | |||
Szám: | 3 | |||
Oldalak: | Terjedelem: 19 p.-Azonosító: 47 | |||
ISSN: | 2079-3200 | |||
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar | |||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||
Nyelv: | angol | |||
MTMT rekordazonosító: | 33031581 | |||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.3390/jintelligence10030047 | |||
Dátum: | 2022. Júl. 29. 12:04 | |||
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 29. 12:04 | |||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24778 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 2 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |