Oo Tun Zaw; Habók Anita:
Reflection-based questioning: Aspects affecting Myanmar students’ reading comprehension.
HELIYON, 8 (7).
Terjedelem: 14 p.-Azonosító: e09864.
ISSN 2405-8440
(2022)
Előnézet |
Szöveg
Reflection-basedquestioning.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | HELIYON |
Publikáció dátuma: | 2022 |
Kötet: | 8 |
Szám: | 7 |
Oldalak: | Terjedelem: 14 p.-Azonosító: e09864 |
ISSN: | 2405-8440 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 32957761 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2022.e09864 |
Dátum: | 2022. Júl. 18. 08:20 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 18. 08:20 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24720 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 5 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |