Reflection-based questioning: Aspects affecting Myanmar students’ reading comprehension

Oo Tun Zaw; Habók Anita: Reflection-based questioning: Aspects affecting Myanmar students’ reading comprehension.
HELIYON, 8 (7). Terjedelem: 14 p.-Azonosító: e09864. ISSN 2405-8440 (2022)

[thumbnail of Reflection-basedquestioning.pdf]
Előnézet
Szöveg
Reflection-basedquestioning.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: HELIYON
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 8
Szám: 7
Oldalak: Terjedelem: 14 p.-Azonosító: e09864
ISSN: 2405-8440
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 32957761
DOI azonosító: https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2022.e09864
Dátum: 2022. Júl. 18. 08:20
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 18. 08:20
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24720
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 5 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben