The Teacher Well-Being Scale (TWBS): Construct validity, model comparisons and measurement invariance in an Ethiopian setting

Zewude Girum Tareke; Hercz Mária: The Teacher Well-Being Scale (TWBS): Construct validity, model comparisons and measurement invariance in an Ethiopian setting.
JOURNAL OF PSYCHOLOGY IN AFRICA, 32 (3). pp. 251-262. ISSN 1433-0237 (2022)

[thumbnail of 14330237.2022.pdf] Szöveg
14330237.2022.pdf - Megjelent verzió
Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója

Download (1MB) | Másolat kérése
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: JOURNAL OF PSYCHOLOGY IN AFRICA
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 32
Szám: 3
Oldalak: pp. 251-262
ISSN: 1433-0237
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 32917031
DOI azonosító: https://doi.org/10.1080/14330237.2022.2027623
Dátum: 2022. Júl. 04. 12:52
Utolsó módosítás: 2022. Júl. 15. 21:32
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24655
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 3 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben