Zewude Girum Tareke; Hercz Mária:
The Teacher Well-Being Scale (TWBS): Construct validity, model comparisons and measurement invariance in an Ethiopian setting.
JOURNAL OF PSYCHOLOGY IN AFRICA, 32 (3).
pp. 251-262.
ISSN 1433-0237
(2022)
Szöveg
14330237.2022.pdf - Megjelent verzió Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója Download (1MB) | Másolat kérése |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | JOURNAL OF PSYCHOLOGY IN AFRICA |
Publikáció dátuma: | 2022 |
Kötet: | 32 |
Szám: | 3 |
Oldalak: | pp. 251-262 |
ISSN: | 1433-0237 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 32917031 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1080/14330237.2022.2027623 |
Dátum: | 2022. Júl. 04. 12:52 |
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 15. 21:32 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24655 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 3 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |