Zewude Girum Tareke; Hercz Mária:
The Teacher Well-Being Scale (TWBS): Construct validity, model comparisons and measurement invariance in an Ethiopian setting.
JOURNAL OF PSYCHOLOGY IN AFRICA, 32 (3).
pp. 251-262.
ISSN 1433-0237
(2022)
|
Szöveg
14330237.2022.pdf - Megjelent verzió Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója Download (1MB) | Másolat kérése |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | JOURNAL OF PSYCHOLOGY IN AFRICA | ||
| Publikáció dátuma: | 2022 | ||
| Kötet: | 32 | ||
| Szám: | 3 | ||
| Oldalak: | pp. 251-262 | ||
| ISSN: | 1433-0237 | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | angol | ||
| MTMT rekordazonosító: | 32917031 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.1080/14330237.2022.2027623 | ||
| Dátum: | 2022. Júl. 04. 12:52 | ||
| Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 15. 21:32 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24655 |
| Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 6 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika