Zewude Girum Tareke; Hercz Mária:
The Teacher Well-Being Scale (TWBS): Construct validity, model comparisons and measurement invariance in an Ethiopian setting.
JOURNAL OF PSYCHOLOGY IN AFRICA, 32 (3).
pp. 251-262.
ISSN 1433-0237
(2022)
![]() |
Szöveg
14330237.2022.pdf - Megjelent verzió Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója Download (1MB) | Másolat kérése |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | JOURNAL OF PSYCHOLOGY IN AFRICA | ||
Publikáció dátuma: | 2022 | ||
Kötet: | 32 | ||
Szám: | 3 | ||
Oldalak: | pp. 251-262 | ||
ISSN: | 1433-0237 | ||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | angol | ||
MTMT rekordazonosító: | 32917031 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1080/14330237.2022.2027623 | ||
Dátum: | 2022. Júl. 04. 12:52 | ||
Utolsó módosítás: | 2022. Júl. 15. 21:32 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24655 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 6 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |