Liu Yong; Pásztor Attila:
Effects of Problem-Based Learning Instructional Intervention on Critical Thinking in Higher Education: A Meta-Analysis.
THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 45.
Terjedelem: 21-Azonosító: 101069.
ISSN 1871-1871
(2022)
Előnézet |
Szöveg
meta-analysispublication2022.06.pdf - Megjelent verzió Download (4MB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | THINKING SKILLS AND CREATIVITY |
Publikáció dátuma: | 2022 |
Kötet: | 45 |
Oldalak: | Terjedelem: 21-Azonosító: 101069 |
ISSN: | 1871-1871 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 32896720 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.tsc.2022.101069 |
Dátum: | 2022. Jún. 21. 15:21 |
Utolsó módosítás: | 2022. Jún. 21. 15:21 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24564 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 36 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |