Liu Yong; Pásztor Attila:
Effects of Problem-Based Learning Instructional Intervention on Critical Thinking in Higher Education: A Meta-Analysis.
THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 45.
Terjedelem: 21-Azonosító: 101069.
ISSN 1871-1871
(2022)
Előnézet |
Szöveg
meta-analysispublication2022.06.pdf - Megjelent verzió Download (4MB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | THINKING SKILLS AND CREATIVITY | ||
Publikáció dátuma: | 2022 | ||
Kötet: | 45 | ||
Oldalak: | Terjedelem: 21-Azonosító: 101069 | ||
ISSN: | 1871-1871 | ||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | angol | ||
MTMT rekordazonosító: | 32896720 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.tsc.2022.101069 | ||
Dátum: | 2022. Jún. 21. 15:21 | ||
Utolsó módosítás: | 2022. Jún. 21. 15:21 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24564 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 39 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |