Effects of Problem-Based Learning Instructional Intervention on Critical Thinking in Higher Education: A Meta-Analysis

Liu Yong; Pásztor Attila: Effects of Problem-Based Learning Instructional Intervention on Critical Thinking in Higher Education: A Meta-Analysis.
THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 45. Terjedelem: 21-Azonosító: 101069. ISSN 1871-1871 (2022)

[thumbnail of meta-analysispublication2022.06.pdf]
Előnézet
Szöveg
meta-analysispublication2022.06.pdf - Megjelent verzió

Download (4MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: THINKING SKILLS AND CREATIVITY
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 45
Oldalak: Terjedelem: 21-Azonosító: 101069
ISSN: 1871-1871
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 32896720
DOI azonosító: https://doi.org/10.1016/j.tsc.2022.101069
Dátum: 2022. Jún. 21. 15:21
Utolsó módosítás: 2022. Jún. 21. 15:21
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24564
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 36 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet