Suherman Suherman; Lakatos Kristóf; Rakhmawati Muhammad Rosida; Khoiriyah Binti; Komarudin Komarudin:
Course Review Horay-Based Bamboo Dancing in 21st Century Learning: How Can We Assess Students' Mathematical Creative Thinking?
AKSIOMA: Jurnal Program Studi Pendidikan Matematika, 12 (1).
pp. 45-57.
ISSN 2089-8703
(2021)
Előnézet |
Szöveg
CourseReviewHoray-BasedBambooDancinginthe21stCenturyLearningHowCanWeAssessStudentsMCT.pdf - Megjelent verzió Download (533kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
|||||
---|---|---|---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||||
Folyóirat/kiadvány címe: | AKSIOMA: Jurnal Program Studi Pendidikan Matematika | |||||
Publikáció dátuma: | 2021 | |||||
Kötet: | 12 | |||||
Szám: | 1 | |||||
Oldalak: | pp. 45-57 | |||||
ISSN: | 2089-8703 | |||||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | |||||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem | |||||
Nyelv: | angol | |||||
MTMT rekordazonosító: | 32075454 | |||||
Dátum: | 2022. Jún. 15. 10:15 | |||||
Utolsó módosítás: | 2022. Jún. 15. 10:15 | |||||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24527 |
Actions (login required)
Tétel nézet |