Nguyen Van Son; Habók Anita:
Non-English major students’ perceptions of aspects of their autonomous language learning.
LANGUAGE LEARNING IN HIGHER EDUCATION, 12 (1).
pp. 231-253.
ISSN 2191-6128
(2022)
|
Szöveg
10.1515_cercles-2022-2044.pdf - Megjelent verzió Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója Download (547kB) | Másolat kérése |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | LANGUAGE LEARNING IN HIGHER EDUCATION | ||
| Publikáció dátuma: | 2022 | ||
| Kötet: | 12 | ||
| Szám: | 1 | ||
| Oldalak: | pp. 231-253 | ||
| ISSN: | 2191-6128 | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | angol | ||
| MTMT rekordazonosító: | 32868830 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.1515/cercles-2022-2044 | ||
| Dátum: | 2022. Jún. 10. 10:08 | ||
| Utolsó módosítás: | 2022. Jún. 10. 10:08 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24508 |
| Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 2 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika