Magyar Andrea; Habók Anita; Molnár Gyöngyvér:
Exploring the role of EFL receptive skills and learning strategy usage in the ability to acquire and apply knowledge at the beginning of higher education.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 13.
Terjedelem: 10-Azonosító: 808546.
ISSN 1664-1078
(2022)
Előnézet |
Szöveg
fpsyg-13-808546.pdf - Megjelent verzió Download (530kB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
|||
|---|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||
| Folyóirat/kiadvány címe: | FRONTIERS IN PSYCHOLOGY | |||
| Publikáció dátuma: | 2022 | |||
| Kötet: | 13 | |||
| Oldalak: | Terjedelem: 10-Azonosító: 808546 | |||
| ISSN: | 1664-1078 | |||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | |||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||
| Nyelv: | angol | |||
| MTMT rekordazonosító: | 32800947 | |||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.3389/fpsyg.2022.808546 | |||
| Dátum: | 2022. Máj. 31. 20:47 | |||
| Utolsó módosítás: | 2022. Jún. 21. 13:00 | |||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24466 |
| Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 4 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika