Csíkos Csaba; Steklács János:
Relationships between student performance on arithmetic word problems eye-fixation duration variables and number notation: number words vs. arabic numerals.
MEDITERRANEAN JOURNAL FOR RESEARCH IN MATHEMATICS EDUCATION, 14.
pp. 43-57.
ISSN 1450-1104
(2015)
Előnézet |
Szöveg
9.Csikos_Steklacs.pdf - Megjelent verzió Download (382kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | MEDITERRANEAN JOURNAL FOR RESEARCH IN MATHEMATICS EDUCATION | ||
Publikáció dátuma: | 2015 | ||
Kötet: | 14 | ||
Oldalak: | pp. 43-57 | ||
ISSN: | 1450-1104 | ||
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | angol | ||
MTMT rekordazonosító: | 2943598 | ||
Kapcsolódó URL-ek: | |||
Dátum: | 2022. Máj. 19. 12:12 | ||
Utolsó módosítás: | 2022. Máj. 19. 12:12 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24375 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |