Wafubwa Ruth Nanjekho; Csíkos Csaba; Opoku-Sarkodie Richmond:
In-service mathematics teachers’ conception and perceptions of metacognition in their teaching experience.
SN Social Sciences, 2 (2).
Terjedelem: 21 p.-Azonosító: 21.
ISSN 2662-9283
(2022)
Előnézet |
Szöveg
Wafubwa2022_Article_In-serviceMathematicsTeachersC.pdf - Megjelent verzió Download (661kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
|||
---|---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||
Folyóirat/kiadvány címe: | SN Social Sciences | |||
Publikáció dátuma: | 2022 | |||
Kötet: | 2 | |||
Szám: | 2 | |||
Oldalak: | Terjedelem: 21 p.-Azonosító: 21 | |||
ISSN: | 2662-9283 | |||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Természettudományi és Informatikai Kar |
|||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||
Nyelv: | angol | |||
MTMT rekordazonosító: | 32681898 | |||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1007/s43545-022-00321-y | |||
Dátum: | 2022. Máj. 19. 09:44 | |||
Utolsó módosítás: | 2022. Máj. 19. 09:44 | |||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24368 |
Actions (login required)
Tétel nézet |