In-service mathematics teachers’ conception and perceptions of metacognition in their teaching experience

Wafubwa Ruth Nanjekho; Csíkos Csaba; Opoku-Sarkodie Richmond: In-service mathematics teachers’ conception and perceptions of metacognition in their teaching experience.
SN Social Sciences, 2 (2). Terjedelem: 21 p.-Azonosító: 21. ISSN 2662-9283 (2022)

[thumbnail of Wafubwa2022_Article_In-serviceMathematicsTeachersC.pdf]
Előnézet
Szöveg
Wafubwa2022_Article_In-serviceMathematicsTeachersC.pdf - Megjelent verzió

Download (661kB) | Előnézet
Szerző azonosítók:
Wafubwa Ruth Nanjekho MTMT
Csíkos Csaba MTMT
Opoku-Sarkodie Richmond MTMT
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: SN Social Sciences
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 2
Szám: 2
Oldalak: Terjedelem: 21 p.-Azonosító: 21
ISSN: 2662-9283
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Természettudományi és Informatikai Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem (2000-)
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 32681898
DOI azonosító: https://doi.org/10.1007/s43545-022-00321-y
Dátum: 2022. Máj. 19. 09:44
Utolsó módosítás: 2022. Máj. 19. 09:44
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24368

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet