Impact of formative assessment instructional approach on students’ mathematics achievement and their metacognitive awareness

Wafubwa Ruth Nanjekho; Csíkos Csaba: Impact of formative assessment instructional approach on students’ mathematics achievement and their metacognitive awareness.
INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION, 15 (2). pp. 119-138. ISSN 1694-609X (2022)

[thumbnail of iji_2022_2_7.pdf]
Előnézet
Szöveg
iji_2022_2_7.pdf - Megjelent verzió

Download (998kB) | Előnézet
Szerző azonosítók:
Wafubwa Ruth Nanjekho MTMT
Csíkos Csaba MTMT
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 15
Szám: 2
Oldalak: pp. 119-138
ISSN: 1694-609X
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem (2000-)
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 32681873
DOI azonosító: https://doi.org/10.29333/iji.2022.1527a
Dátum: 2022. Máj. 19. 09:24
Utolsó módosítás: 2022. Máj. 20. 21:33
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24367
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 5 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben