Wafubwa Ruth Nanjekho; Csíkos Csaba:
Impact of formative assessment instructional approach on students’ mathematics achievement and their metacognitive awareness.
INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION, 15 (2).
pp. 119-138.
ISSN 1694-609X
(2022)
Előnézet |
Szöveg
iji_2022_2_7.pdf - Megjelent verzió Download (998kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION | ||
Publikáció dátuma: | 2022 | ||
Kötet: | 15 | ||
Szám: | 2 | ||
Oldalak: | pp. 119-138 | ||
ISSN: | 1694-609X | ||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | angol | ||
MTMT rekordazonosító: | 32681873 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.29333/iji.2022.1527a | ||
Dátum: | 2022. Máj. 19. 09:24 | ||
Utolsó módosítás: | 2022. Máj. 20. 21:33 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24367 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 5 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |