Vo Van De; Csapó Benő:
Measuring inductive reasoning in school contexts: a review of instruments and predictors.
INTERNATIONAL JOURNAL OF INNOVATION AND LEARNING, 31 (4).
pp. 506-525.
ISSN 1471-8197
(2022)
Szöveg
Vo_Csapo_2022_litrev.pdf - Megjelent verzió Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója Download (458kB) | Másolat kérése |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | INTERNATIONAL JOURNAL OF INNOVATION AND LEARNING |
Publikáció dátuma: | 2022 |
Kötet: | 31 |
Szám: | 4 |
Oldalak: | pp. 506-525 |
ISSN: | 1471-8197 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 32797387 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1504/IJIL.2022.123179 |
Dátum: | 2022. Ápr. 27. 23:38 |
Utolsó módosítás: | 2022. Jún. 17. 21:33 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24246 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 4 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |