Measuring inductive reasoning in school contexts: a review of instruments and predictors

Vo Van De; Csapó Benő: Measuring inductive reasoning in school contexts: a review of instruments and predictors.
INTERNATIONAL JOURNAL OF INNOVATION AND LEARNING, 31 (4). pp. 506-525. ISSN 1471-8197 (2022)

[thumbnail of Vo_Csapo_2022_litrev.pdf] Szöveg
Vo_Csapo_2022_litrev.pdf - Megjelent verzió
Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója

Download (458kB) | Másolat kérése
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: INTERNATIONAL JOURNAL OF INNOVATION AND LEARNING
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 31
Szám: 4
Oldalak: pp. 506-525
ISSN: 1471-8197
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 32797387
DOI azonosító: https://doi.org/10.1504/IJIL.2022.123179
Dátum: 2022. Ápr. 27. 23:38
Utolsó módosítás: 2022. Jún. 17. 21:33
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24246
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 4 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben