Vo Van De; Csapó Benő:
Measuring inductive reasoning in school contexts: a review of instruments and predictors.
INTERNATIONAL JOURNAL OF INNOVATION AND LEARNING, 31 (4).
pp. 506-525.
ISSN 1471-8197
(2022)
|
Szöveg
Vo_Csapo_2022_litrev.pdf - Megjelent verzió Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója Download (458kB) | Másolat kérése |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | INTERNATIONAL JOURNAL OF INNOVATION AND LEARNING | ||
| Publikáció dátuma: | 2022 | ||
| Kötet: | 31 | ||
| Szám: | 4 | ||
| Oldalak: | pp. 506-525 | ||
| ISSN: | 1471-8197 | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | angol | ||
| MTMT rekordazonosító: | 32797387 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.1504/IJIL.2022.123179 | ||
| Dátum: | 2022. Ápr. 27. 23:38 | ||
| Utolsó módosítás: | 2022. Jún. 17. 21:33 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24246 |
| Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 5 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika