Józsa Krisztián; Barrett Karen Caplovitz:
Affective and Social Mastery Motivation in Preschool as Predictors of Early School Success: A Longitudinal Study.
EARLY CHILDHOOD RESEARCH QUARTERLY, 45 (4).
pp. 81-92.
ISSN 0885-2006
(2018)
Előnézet |
Szöveg
Jozsa_Barrett_ECRQ_2018.pdf - Megjelent verzió Download (911kB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | EARLY CHILDHOOD RESEARCH QUARTERLY | ||
| Publikáció dátuma: | 2018 | ||
| Kötet: | 45 | ||
| Szám: | 4 | ||
| Oldalak: | pp. 81-92 | ||
| ISSN: | 0885-2006 | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | angol | ||
| MTMT rekordazonosító: | 3394890 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.ecresq.2018.05.007 | ||
| Dátum: | 2022. Ápr. 19. 11:42 | ||
| Utolsó módosítás: | 2022. Ápr. 19. 11:42 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24141 |
| Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 44 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika