Tanulásban akadályozott és tipikusan fejlődő gyermekek szóolvasási készségének, szövegértésének és olvasási motivációjának fejlődése

Józsa Krisztián; Fazekasné Fenyvesi Margit; Szenczi Beáta; Szabó Ákosné: Tanulásban akadályozott és tipikusan fejlődő gyermekek szóolvasási készségének, szövegértésének és olvasási motivációjának fejlődése.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 69 (1). pp. 181-204. ISSN 0025-0279 (2014)

[thumbnail of tanulasbanakadalyozottestipikusanfejl.pdf]
Előnézet
Szöveg
tanulasbanakadalyozottestipikusanfejl.pdf - Elfogadott verzió

Download (251kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE
Publikáció dátuma: 2014
Kötet: 69
Szám: 1
Oldalak: pp. 181-204
ISSN: 0025-0279
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 2512109
DOI azonosító: https://doi.org/10.1556/MPSzle.69.2014.1.10
Dátum: 2022. Ápr. 19. 10:30
Utolsó módosítás: 2022. Ápr. 19. 10:30
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24134

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet