A klasszikus és a kortárs szövegek feldolgozásának hatása az olvasás affektív tényezőire: : Egy irodalomtanítási kísérlet tapasztalatai

Józsa Krisztián; Fiala Szilvia; Józsa Gabriella: A klasszikus és a kortárs szövegek feldolgozásának hatása az olvasás affektív tényezőire: : Egy irodalomtanítási kísérlet tapasztalatai.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 10 (1). pp. 19-27. ISSN 2060-0623 (2017)

[thumbnail of aklasszikuseskortars.pdf]
Előnézet
Szöveg
aklasszikuseskortars.pdf - Megjelent verzió

Download (921kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: ANYANYELV-PEDAGÓGIA
Publikáció dátuma: 2017
Kötet: 10
Szám: 1
Oldalak: pp. 19-27
ISSN: 2060-0623
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 3211788
DOI azonosító: https://doi.org/10.21030/anyp.2017.1.2
Dátum: 2022. Ápr. 13. 11:59
Utolsó módosítás: 2022. Ápr. 14. 11:52
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24117

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben