Józsa Krisztián; Fiala Szilvia; Józsa Gabriella:
A klasszikus és a kortárs szövegek feldolgozásának hatása az olvasás affektív tényezőire: : Egy irodalomtanítási kísérlet tapasztalatai.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 10 (1).
pp. 19-27.
ISSN 2060-0623
(2017)
Előnézet |
Szöveg
aklasszikuseskortars.pdf - Megjelent verzió Download (921kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
|||
---|---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||
Folyóirat/kiadvány címe: | ANYANYELV-PEDAGÓGIA | |||
Publikáció dátuma: | 2017 | |||
Kötet: | 10 | |||
Szám: | 1 | |||
Oldalak: | pp. 19-27 | |||
ISSN: | 2060-0623 | |||
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar | |||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||
Nyelv: | magyar | |||
MTMT rekordazonosító: | 3211788 | |||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.21030/anyp.2017.1.2 | |||
Dátum: | 2022. Ápr. 13. 11:59 | |||
Utolsó módosítás: | 2022. Ápr. 14. 11:52 | |||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24117 |
Actions (login required)
Tétel nézet |