Józsa Krisztián; Kis Noémi; Barrett Karen Caplovitz:
Mastery Motivation, Parenting, and School Achievement among Hungarian Adolescents.
EUROPEAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY OF EDUCATION, 34 (2).
pp. 317-339.
ISSN 0256-2928
(2019)
![]() |
Szöveg
KJ_NK_KB_EJPE_2018_07.pdf - Elfogadott verzió Korlátozott hozzáférés: SZTE polgárok számára hozzáférhető, repozitóriumba való belépés után Download (742kB) | Másolat kérése |
Szerző azonosítók: |
|
|||
---|---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||
Folyóirat/kiadvány címe: | EUROPEAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY OF EDUCATION | |||
Publikáció dátuma: | 2019 | |||
Kötet: | 34 | |||
Szám: | 2 | |||
Oldalak: | pp. 317-339 | |||
ISSN: | 0256-2928 | |||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | |||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||
Nyelv: | angol | |||
MTMT rekordazonosító: | 3394891 | |||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1007/s10212-018-0395-8 | |||
Dátum: | 2022. Ápr. 14. 10:48 | |||
Utolsó módosítás: | 2022. Ápr. 14. 10:48 | |||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24103 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 16 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |