Józsa Krisztián; Kis Noémi; Barrett Karen Caplovitz:
Mastery Motivation, Parenting, and School Achievement among Hungarian Adolescents.
EUROPEAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY OF EDUCATION, 34 (2).
pp. 317-339.
ISSN 0256-2928
(2019)
Szöveg
KJ_NK_KB_EJPE_2018_07.pdf - Elfogadott verzió Korlátozott hozzáférés: SZTE polgárok számára hozzáférhető, repozitóriumba való belépés után Download (742kB) | Másolat kérése |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | EUROPEAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY OF EDUCATION |
Publikáció dátuma: | 2019 |
Kötet: | 34 |
Szám: | 2 |
Oldalak: | pp. 317-339 |
ISSN: | 0256-2928 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 3394891 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1007/s10212-018-0395-8 |
Dátum: | 2022. Ápr. 14. 10:48 |
Utolsó módosítás: | 2022. Ápr. 14. 10:48 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24103 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 14 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |