Liao Hua-Fang; Józsa Krisztián; Wang Pei-Jung; Blasco Patricia M.; Morgan George A.:
Understanding and supporting mastery motivation in everyday activities: A focus on early childhood intervention.
JOURNAL OF PSYCHOLOGICAL AND EDUCATIONAL RESEARCH, 29 (2).
pp. 150-173.
ISSN 2247-1537
(2021)
Előnézet |
Szöveg
Liao_Jzsa_et_all_JPER_2021understanding.pdf - Megjelent verzió Download (804kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
|||||
---|---|---|---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||||
Folyóirat/kiadvány címe: | JOURNAL OF PSYCHOLOGICAL AND EDUCATIONAL RESEARCH | |||||
Publikáció dátuma: | 2021 | |||||
Kötet: | 29 | |||||
Szám: | 2 | |||||
Oldalak: | pp. 150-173 | |||||
ISSN: | 2247-1537 | |||||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | |||||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||||
Nyelv: | angol | |||||
MTMT rekordazonosító: | 32550287 | |||||
Dátum: | 2022. Ápr. 14. 10:37 | |||||
Utolsó módosítás: | 2022. Ápr. 14. 10:37 | |||||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24098 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 3 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |