Józsa Krisztián; Pasztendorf Gabriella:
Az olvasástanítás eredményessége az iskola kezdő szakaszában a Covid19 időszaka alatt : a pedagógusok és a szülők megítélése.
GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT, 9 (2).
pp. 131-144.
ISSN 2063-9945
(2021)
Előnézet |
Szöveg
olvasastanitaseredmenyessegecovid.pdf - Megjelent verzió Download (236kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | GYERMEKNEVELÉS: ONLINE TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT | ||
Publikáció dátuma: | 2021 | ||
Kötet: | 9 | ||
Szám: | 2 | ||
Oldalak: | pp. 131-144 | ||
ISSN: | 2063-9945 | ||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | magyar | ||
MTMT rekordazonosító: | 32462389 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.31074/gyntf.2021.2.131.144 | ||
Dátum: | 2022. Ápr. 14. 10:16 | ||
Utolsó módosítás: | 2022. Ápr. 14. 10:16 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24097 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |