Waluyo Mohamad; Vidákovich Tibor:
Assessment of Students’ Mathematical Proof Comprehension: Gender and Year Level Background.
JOURNAL OF PHYSICS-CONFERENCE SERIES, 1776 (1).
Terjedelem: 8-Azonosító: 012017.
ISSN 1742-6588
(2021)
Előnézet |
Szöveg
Waluyo_2021_J._Phys.__Conf._Ser._1776_012017.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | JOURNAL OF PHYSICS-CONFERENCE SERIES |
Publikáció dátuma: | 2021 |
Kötet: | 1776 |
Szám: | 1 |
Oldalak: | Terjedelem: 8-Azonosító: 012017 |
ISSN: | 1742-6588 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 32062340 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1088/1742-6596/1776/1/012017 |
Dátum: | 2022. Már. 31. 15:24 |
Utolsó módosítás: | 2022. Már. 31. 15:24 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/23915 |
Actions (login required)
Tétel nézet |