Assessment of Students’ Mathematical Proof Comprehension: Gender and Year Level Background

Waluyo Mohamad; Vidákovich Tibor: Assessment of Students’ Mathematical Proof Comprehension: Gender and Year Level Background.
JOURNAL OF PHYSICS-CONFERENCE SERIES, 1776 (1). Terjedelem: 8-Azonosító: 012017. ISSN 1742-6588 (2021)

[thumbnail of Waluyo_2021_J._Phys.__Conf._Ser._1776_012017.pdf]
Előnézet
Szöveg
Waluyo_2021_J._Phys.__Conf._Ser._1776_012017.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: JOURNAL OF PHYSICS-CONFERENCE SERIES
Publikáció dátuma: 2021
Kötet: 1776
Szám: 1
Oldalak: Terjedelem: 8-Azonosító: 012017
ISSN: 1742-6588
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 32062340
DOI azonosító: https://doi.org/10.1088/1742-6596/1776/1/012017
Dátum: 2022. Már. 31. 15:24
Utolsó módosítás: 2022. Már. 31. 15:24
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/23915

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben