Waluyo Mohamad; Vidákovich Tibor:
Assessment of Students’ Mathematical Proof Comprehension: Gender and Year Level Background.
JOURNAL OF PHYSICS-CONFERENCE SERIES, 1776 (1).
Terjedelem: 8-Azonosító: 012017.
ISSN 1742-6588
(2021)
Előnézet |
Szöveg
Waluyo_2021_J._Phys.__Conf._Ser._1776_012017.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | JOURNAL OF PHYSICS-CONFERENCE SERIES | ||
| Publikáció dátuma: | 2021 | ||
| Kötet: | 1776 | ||
| Szám: | 1 | ||
| Oldalak: | Terjedelem: 8-Azonosító: 012017 | ||
| ISSN: | 1742-6588 | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | angol | ||
| MTMT rekordazonosító: | 32062340 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.1088/1742-6596/1776/1/012017 | ||
| Dátum: | 2022. Már. 31. 15:24 | ||
| Utolsó módosítás: | 2022. Már. 31. 15:24 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/23915 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika