Csányi Róbert; Molnár Gyöngyvér:
A tesztmegoldási motiváció szerepe az alacsony téttel rendelkező tesztek eredményeinek értékelésében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 32 (1).
pp. 44-63.
ISSN 1215-5233
(2022)
Előnézet |
Szöveg
Iskolakultura_2022.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA | ||
| Publikáció dátuma: | 2022 | ||
| Kötet: | 32 | ||
| Szám: | 1 | ||
| Oldalak: | pp. 44-63 | ||
| ISSN: | 1215-5233 | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | magyar | ||
| MTMT rekordazonosító: | 32754936 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.14232/ISKKULT.2022.1.44 | ||
| Dátum: | 2022. Már. 24. 00:05 | ||
| Utolsó módosítás: | 2022. Már. 24. 00:05 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/23913 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika