Józsa Krisztián; Caplovitz Barrett Karen; Amukune Stephen; Calchei Marcela; Gharib Masoud; Iqbal Hashmi Shazia; Podráczky Judit; Szombathelyiné Nyitrai Ágnes Anikó; Wang Jun:
Implications of the DMQ for Education and Human Development: Culture, Age and School Performance.
In:
Assessing Mastery Motivation in Children Using the Dimensions of Mastery Questionnaire (DMQ).
SZIE, Gödöllő, pp. 133-158.
(2020)
ISBN 9789632699226; 9789632699233
Előnézet |
Szöveg
TitlepageandcontentsofDMQbook.pdf - Címlap/Tartalomjegyzék Download (267kB) | Előnézet |
Előnézet |
Szöveg
DMQbook_2020_133-158.pdf - Megjelent verzió Download (421kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Könyv része |
---|---|
Publikáció dátuma: | 2020 |
Terjedelem: | 26 |
Oldalak: | pp. 133-158 |
ISBN: | 9789632699226; 9789632699233 |
Kiadó: | SZIE |
Kiadás helye: | Gödöllő |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 31618512 |
Kapcsolódó URL-ek: | |
Dátum: | 2022. Feb. 04. 14:33 |
Utolsó módosítás: | 2022. Feb. 04. 14:45 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/23491 |
Actions (login required)
Tétel nézet |