Amukune Stephen; Caplovitz Barrett Karen; Józsa Krisztián:
Game-Based Assessment of School Readiness Domains of 3-8-year-old-children: A Scoping Review.
JOURNAL OF NEW APPROACHES IN EDUCATIONAL RESEARCH, 11 (1).
pp. 146-167.
ISSN 2254-7339
(2022)
Előnézet |
Szöveg
Gamebasedassessmentofschoolreadinessdomains.pdf - Megjelent verzió Download (429kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
|||
---|---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||
Folyóirat/kiadvány címe: | JOURNAL OF NEW APPROACHES IN EDUCATIONAL RESEARCH | |||
Publikáció dátuma: | 2022 | |||
Kötet: | 11 | |||
Szám: | 1 | |||
Oldalak: | pp. 146-167 | |||
ISSN: | 2254-7339 | |||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | |||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||
Nyelv: | angol | |||
MTMT rekordazonosító: | 32600372 | |||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.7821/naer.2022.1.741 | |||
Dátum: | 2022. Feb. 04. 15:12 | |||
Utolsó módosítás: | 2022. Feb. 04. 15:12 | |||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/23490 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 4 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |