Amukune Stephen; Józsa Krisztián:
The Childhood Executive Functioning Inventory (CHEXI) : Psychometric Properties and Association with Academic Achievement in Kenyan First Graders.
JOURNAL OF PSYCHOLOGICAL AND EDUCATIONAL RESEARCH, 29 (1).
pp. 154-176.
ISSN 2247-1537
(2021)
Előnézet |
Szöveg
Chexi_academic_achievement.pdf - Megjelent verzió Download (671kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | JOURNAL OF PSYCHOLOGICAL AND EDUCATIONAL RESEARCH |
Publikáció dátuma: | 2021 |
Kötet: | 29 |
Szám: | 1 |
Oldalak: | pp. 154-176 |
ISSN: | 2247-1537 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 32038951 |
Kapcsolódó URL-ek: | |
Dátum: | 2022. Feb. 04. 14:59 |
Utolsó módosítás: | 2022. Feb. 04. 15:00 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/23487 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 10 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |