The Childhood Executive Functioning Inventory (CHEXI) : Psychometric Properties and Association with Academic Achievement in Kenyan First Graders

Amukune Stephen; Józsa Krisztián: The Childhood Executive Functioning Inventory (CHEXI) : Psychometric Properties and Association with Academic Achievement in Kenyan First Graders.
JOURNAL OF PSYCHOLOGICAL AND EDUCATIONAL RESEARCH, 29 (1). pp. 154-176. ISSN 2247-1537 (2021)

[thumbnail of Chexi_academic_achievement.pdf]
Előnézet
Szöveg
Chexi_academic_achievement.pdf - Megjelent verzió

Download (671kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: JOURNAL OF PSYCHOLOGICAL AND EDUCATIONAL RESEARCH
Publikáció dátuma: 2021
Kötet: 29
Szám: 1
Oldalak: pp. 154-176
ISSN: 2247-1537
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 32038951
Kapcsolódó URL-ek:
Dátum: 2022. Feb. 04. 14:59
Utolsó módosítás: 2022. Feb. 04. 15:00
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/23487
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 10 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben