Amukune Stephen; Józsa Krisztián:
The Childhood Executive Functioning Inventory (CHEXI) : Psychometric Properties and Association with Academic Achievement in Kenyan First Graders.
JOURNAL OF PSYCHOLOGICAL AND EDUCATIONAL RESEARCH, 29 (1).
pp. 154-176.
ISSN 2247-1537
(2021)
Előnézet |
Szöveg
Chexi_academic_achievement.pdf - Megjelent verzió Download (671kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | JOURNAL OF PSYCHOLOGICAL AND EDUCATIONAL RESEARCH | ||
Publikáció dátuma: | 2021 | ||
Kötet: | 29 | ||
Szám: | 1 | ||
Oldalak: | pp. 154-176 | ||
ISSN: | 2247-1537 | ||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | angol | ||
MTMT rekordazonosító: | 32038951 | ||
Kapcsolódó URL-ek: | |||
Dátum: | 2022. Feb. 04. 14:59 | ||
Utolsó módosítás: | 2022. Feb. 04. 15:00 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/23487 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 10 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |