Preschool Education in Finland and Kenya: A Comparison within Perspectives of Educational Quality

Amukune Stephen: Preschool Education in Finland and Kenya: A Comparison within Perspectives of Educational Quality.
International Journal of Early Childhood Learning, 28 (2). pp. 51-67. ISSN 2327-7939 (2021)

[thumbnail of Preschool_Finish_Kenya.pdf]
Előnézet
Szöveg
Preschool_Finish_Kenya.pdf - Elfogadott verzió

Download (581kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: International Journal of Early Childhood Learning
Publikáció dátuma: 2021
Kötet: 28
Szám: 2
Oldalak: pp. 51-67
ISSN: 2327-7939
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 32121218
DOI azonosító: https://doi.org/10.18848/2327-7939/CGP/v28i02/51-67
Dátum: 2022. Feb. 04. 14:52
Utolsó módosítás: 2022. Feb. 04. 14:52
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/23486

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben