Amukune Stephen:
Preschool Education in Finland and Kenya: A Comparison within Perspectives of Educational Quality.
International Journal of Early Childhood Learning, 28 (2).
pp. 51-67.
ISSN 2327-7939
(2021)
Előnézet |
Szöveg
Preschool_Finish_Kenya.pdf - Elfogadott verzió Download (581kB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
|
|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | |
| Folyóirat/kiadvány címe: | International Journal of Early Childhood Learning | |
| Publikáció dátuma: | 2021 | |
| Kötet: | 28 | |
| Szám: | 2 | |
| Oldalak: | pp. 51-67 | |
| ISSN: | 2327-7939 | |
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | |
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |
| Nyelv: | angol | |
| MTMT rekordazonosító: | 32121218 | |
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.18848/2327-7939/CGP/v28i02/51-67 | |
| Dátum: | 2022. Feb. 04. 14:52 | |
| Utolsó módosítás: | 2022. Feb. 04. 14:52 | |
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/23486 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika