Pásztor Attila:
Induktív és kombinatív gondolkodás fejlettségének online vizsgálata egyetemi tanulmányaikat kezdő hallgatók körében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (1).
pp. 42-54.
ISSN 1215-5233
(2019)
Előnézet |
Szöveg
31906-ArticleText-33083-1-10-20190405.pdf - Megjelent verzió Download (781kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
|
---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |
Folyóirat/kiadvány címe: | ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA | |
Publikáció dátuma: | 2019 | |
Kötet: | 29 | |
Szám: | 1 | |
Oldalak: | pp. 42-54 | |
ISSN: | 1215-5233 | |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |
Nyelv: | magyar | |
MTMT rekordazonosító: | 30636581 | |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.17543/ISKKULT.2019.1.42 | |
Dátum: | 2022. Feb. 07. 08:30 | |
Utolsó módosítás: | 2022. Feb. 07. 08:30 | |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/23467 |
Actions (login required)
Tétel nézet |