Pásztor Attila:
Induktív és kombinatív gondolkodás fejlettségének online vizsgálata egyetemi tanulmányaikat kezdő hallgatók körében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (1).
pp. 42-54.
ISSN 1215-5233
(2019)
Előnézet |
Szöveg
31906-ArticleText-33083-1-10-20190405.pdf - Megjelent verzió Download (781kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA |
Publikáció dátuma: | 2019 |
Kötet: | 29 |
Szám: | 1 |
Oldalak: | pp. 42-54 |
ISSN: | 1215-5233 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | magyar |
MTMT rekordazonosító: | 30636581 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.17543/ISKKULT.2019.1.42 |
Dátum: | 2022. Feb. 07. 08:30 |
Utolsó módosítás: | 2022. Feb. 07. 08:30 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/23467 |
Actions (login required)
Tétel nézet |