Induktív és kombinatív gondolkodás fejlettségének online vizsgálata egyetemi tanulmányaikat kezdő hallgatók körében

Pásztor Attila: Induktív és kombinatív gondolkodás fejlettségének online vizsgálata egyetemi tanulmányaikat kezdő hallgatók körében.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 29 (1). pp. 42-54. ISSN 1215-5233 (2019)

[thumbnail of 31906-ArticleText-33083-1-10-20190405.pdf]
Előnézet
Szöveg
31906-ArticleText-33083-1-10-20190405.pdf - Megjelent verzió

Download (781kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA
Publikáció dátuma: 2019
Kötet: 29
Szám: 1
Oldalak: pp. 42-54
ISSN: 1215-5233
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 30636581
DOI azonosító: https://doi.org/10.17543/ISKKULT.2019.1.42
Dátum: 2022. Feb. 07. 08:30
Utolsó módosítás: 2022. Feb. 07. 08:30
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/23467

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben