Mousa Mojahed; Molnár Gyöngyvér:
Computer-Based Training in Math Improves Inductive Reasoning of 9- to 11-year-old Children.
THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 37.
ISSN 1871-1871
(2020)
Előnézet |
Szöveg
1-s2.0-S1871187120301619-main.pdf - Megjelent verzió Download (3MB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | THINKING SKILLS AND CREATIVITY | ||
| Publikáció dátuma: | 2020 | ||
| Kötet: | 37 | ||
| ISSN: | 1871-1871 | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | angol | ||
| MTMT rekordazonosító: | 31595545 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.tsc.2020.100687 | ||
| Dátum: | 2022. Jan. 17. 16:34 | ||
| Utolsó módosítás: | 2022. Jan. 17. 16:34 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/23292 |
| Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 13 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika