Mousa Mojahed; Molnár Gyöngyvér:
Computer-Based Training in Math Improves Inductive Reasoning of 9- to 11-year-old Children.
THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 37.
ISSN 1871-1871
(2020)
Előnézet |
Szöveg
1-s2.0-S1871187120301619-main.pdf - Megjelent verzió Download (3MB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | THINKING SKILLS AND CREATIVITY |
Publikáció dátuma: | 2020 |
Kötet: | 37 |
ISSN: | 1871-1871 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 31595545 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.tsc.2020.100687 |
Dátum: | 2022. Jan. 17. 16:34 |
Utolsó módosítás: | 2022. Jan. 17. 16:34 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/23292 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 10 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |