Molnár Gyöngyvér:
Challenges and developments in technology-based assessment: possibilities in science education.
EUROPHYSICS NEWS, 52 (2).
pp. 16-19.
ISSN 0531-7479
(2021)
Előnézet |
Szöveg
epn2021522p16.pdf - Megjelent verzió Download (428kB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
|
|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | |
| Folyóirat/kiadvány címe: | EUROPHYSICS NEWS | |
| Publikáció dátuma: | 2021 | |
| Kötet: | 52 | |
| Szám: | 2 | |
| Oldalak: | pp. 16-19 | |
| ISSN: | 0531-7479 | |
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | |
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |
| Nyelv: | angol | |
| MTMT rekordazonosító: | 32075276 | |
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.1051/epn/2021202 | |
| Dátum: | 2022. Jan. 17. 16:32 | |
| Utolsó módosítás: | 2022. Jan. 17. 16:32 | |
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/23291 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika