Abderrahim Mamad; Vígh Tibor:
Moroccan EFL Public High School Teachers’ Perceptions and Self-Reported Practices of Assessment.
JOURNAL OF LANGUAGE AND EDUCATION, 7 (3).
pp. 119-135.
ISSN 2411-7390
(2021)
Előnézet |
Szöveg
12067-ArticleText-33397-4-10-202111113.pdf - Megjelent verzió Download (356kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | JOURNAL OF LANGUAGE AND EDUCATION | ||
Publikáció dátuma: | 2021 | ||
Kötet: | 7 | ||
Szám: | 3 | ||
Oldalak: | pp. 119-135 | ||
ISSN: | 2411-7390 | ||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | angol | ||
MTMT rekordazonosító: | 32598244 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.17323/jle.2021.12067 | ||
Dátum: | 2022. Jan. 26. 10:03 | ||
Utolsó módosítás: | 2022. Jan. 26. 10:03 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/23290 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 2 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |