Moroccan EFL Public High School Teachers’ Perceptions and Self-Reported Practices of Assessment

Abderrahim Mamad; Vígh Tibor: Moroccan EFL Public High School Teachers’ Perceptions and Self-Reported Practices of Assessment.
JOURNAL OF LANGUAGE AND EDUCATION, 7 (3). pp. 119-135. ISSN 2411-7390 (2021)

[thumbnail of 12067-ArticleText-33397-4-10-202111113.pdf]
Előnézet
Szöveg
12067-ArticleText-33397-4-10-202111113.pdf - Megjelent verzió

Download (356kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: JOURNAL OF LANGUAGE AND EDUCATION
Publikáció dátuma: 2021
Kötet: 7
Szám: 3
Oldalak: pp. 119-135
ISSN: 2411-7390
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 32598244
DOI azonosító: https://doi.org/10.17323/jle.2021.12067
Dátum: 2022. Jan. 26. 10:03
Utolsó módosítás: 2022. Jan. 26. 10:03
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/23290
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 1 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben