Facing the Inevitable: The Effects of Coronavirus Disease Pandemic and Online Teaching on Teachers’ Self-Efficacy, Workload and Job Satisfaction

Szabó Éva; Kóródi Kitti; Szél Erzsébet; Jagodics Balázs: Facing the Inevitable: The Effects of Coronavirus Disease Pandemic and Online Teaching on Teachers’ Self-Efficacy, Workload and Job Satisfaction.
EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 11 (1). pp. 151-162. ISSN 2165-8714 (2022)

[thumbnail of Facingtheinevitable_EU-JER_11_1_151.pdf]
Előnézet
Szöveg
Facingtheinevitable_EU-JER_11_1_151.pdf - Megjelent verzió

Download (441kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 11
Szám: 1
Oldalak: pp. 151-162
ISSN: 2165-8714
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 32511271
DOI azonosító: https://doi.org/10.12973/eu-jer.11.1.151
Dátum: 2022. Jan. 14. 15:13
Utolsó módosítás: 2022. Máj. 13. 15:45
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/23192

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben