Szabó Éva; Kóródi Kitti; Szél Erzsébet; Jagodics Balázs:
Facing the Inevitable: The Effects of Coronavirus Disease Pandemic and Online Teaching on Teachers’ Self-Efficacy, Workload and Job Satisfaction.
EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 11 (1).
pp. 151-162.
ISSN 2165-8714
(2022)
Előnézet |
Szöveg
Facingtheinevitable_EU-JER_11_1_151.pdf - Megjelent verzió Download (441kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH |
Publikáció dátuma: | 2022 |
Kötet: | 11 |
Szám: | 1 |
Oldalak: | pp. 151-162 |
ISSN: | 2165-8714 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 32511271 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.12973/eu-jer.11.1.151 |
Dátum: | 2022. Jan. 14. 15:13 |
Utolsó módosítás: | 2022. Máj. 13. 15:45 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/23192 |
Actions (login required)
Tétel nézet |