Szabó Éva; Kóródi Kitti; Szél Erzsébet; Jagodics Balázs:
Facing the Inevitable: The Effects of Coronavirus Disease Pandemic and Online Teaching on Teachers’ Self-Efficacy, Workload and Job Satisfaction.
EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 11 (1).
pp. 151-162.
ISSN 2165-8714
(2022)
Előnézet |
Szöveg
Facingtheinevitable_EU-JER_11_1_151.pdf - Megjelent verzió Download (441kB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
||||
|---|---|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||||
| Folyóirat/kiadvány címe: | EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH | ||||
| Publikáció dátuma: | 2022 | ||||
| Kötet: | 11 | ||||
| Szám: | 1 | ||||
| Oldalak: | pp. 151-162 | ||||
| ISSN: | 2165-8714 | ||||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||||
| Nyelv: | angol | ||||
| MTMT rekordazonosító: | 32511271 | ||||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.12973/eu-jer.11.1.151 | ||||
| Dátum: | 2022. Jan. 14. 15:13 | ||||
| Utolsó módosítás: | 2022. Máj. 13. 15:45 | ||||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/23192 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika