Oo Tun Zaw; Habók Anita:
Reflective Teaching Practices for Reading Comprehension in English Language Teaching: A Literature Review.
INTERNATIONAL JOURNAL OF LITERACIES, 28 (2).
pp. 53-70.
ISSN 2327-0136
(2021)
Szöveg
IJL2021.pdf - Megjelent verzió Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója Download (457kB) | Másolat kérése |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | INTERNATIONAL JOURNAL OF LITERACIES |
Publikáció dátuma: | 2021 |
Kötet: | 28 |
Szám: | 2 |
Oldalak: | pp. 53-70 |
ISSN: | 2327-0136 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Központi egységek |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 32564246 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.18848/2327-0136/CGP/v28i02/53-70 |
Dátum: | 2022. Jan. 11. 13:29 |
Utolsó módosítás: | 2022. Jan. 11. 13:29 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/23164 |
Actions (login required)
Tétel nézet |