Reflective Teaching Practices for Reading Comprehension in English Language Teaching: A Literature Review

Oo Tun Zaw; Habók Anita: Reflective Teaching Practices for Reading Comprehension in English Language Teaching: A Literature Review.
INTERNATIONAL JOURNAL OF LITERACIES, 28 (2). pp. 53-70. ISSN 2327-0136 (2021)

[thumbnail of IJL2021.pdf] Szöveg
IJL2021.pdf - Megjelent verzió
Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója

Download (457kB) | Másolat kérése
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: INTERNATIONAL JOURNAL OF LITERACIES
Publikáció dátuma: 2021
Kötet: 28
Szám: 2
Oldalak: pp. 53-70
ISSN: 2327-0136
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Központi egységek
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 32564246
DOI azonosító: https://doi.org/10.18848/2327-0136/CGP/v28i02/53-70
Dátum: 2022. Jan. 11. 13:29
Utolsó módosítás: 2022. Jan. 11. 13:29
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/23164

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben