Oo Tun Zaw; Habók Anita:
Reflective Teaching Practices for Reading Comprehension in English Language Teaching: A Literature Review.
INTERNATIONAL JOURNAL OF LITERACIES, 28 (2).
pp. 53-70.
ISSN 2327-0136
(2021)
![]() |
Szöveg
IJL2021.pdf - Megjelent verzió Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója Download (457kB) | Másolat kérése |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | INTERNATIONAL JOURNAL OF LITERACIES | ||
Publikáció dátuma: | 2021 | ||
Kötet: | 28 | ||
Szám: | 2 | ||
Oldalak: | pp. 53-70 | ||
ISSN: | 2327-0136 | ||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Központi egységek |
||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | angol | ||
MTMT rekordazonosító: | 32564246 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.18848/2327-0136/CGP/v28i02/53-70 | ||
Dátum: | 2022. Jan. 11. 13:29 | ||
Utolsó módosítás: | 2022. Jan. 11. 13:29 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/23164 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |