Thi Nang Kham; Nikolov Marianne:
How Teacher and Grammarly Feedback Complement One Another in Myanmar EFL Students' Writing.
ASIA-PACIFIC EDUCATION RESEARCHER, 31 (6).
pp. 767-779.
ISSN 0119-5646
(2022)
Előnézet |
Szöveg
32476605.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
Előnézet |
Szöveg
Thi-Nikolov2021_Article_HowTeacherAndGrammarlyFeedback.pdf - Elfogadott verzió Download (1MB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | ASIA-PACIFIC EDUCATION RESEARCHER |
Publikáció dátuma: | 2022 |
Kötet: | 31 |
Szám: | 6 |
Oldalak: | pp. 767-779 |
ISSN: | 0119-5646 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Központi egységek |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 32476605 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1007/s40299-021-00625-2 |
Dátum: | 2021. Dec. 14. 09:00 |
Utolsó módosítás: | 2022. Dec. 05. 11:25 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/23055 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 12 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |