How Teacher and Grammarly Feedback Complement One Another in Myanmar EFL Students' Writing

Thi Nang Kham; Nikolov Marianne: How Teacher and Grammarly Feedback Complement One Another in Myanmar EFL Students' Writing.
ASIA-PACIFIC EDUCATION RESEARCHER, 31 (6). pp. 767-779. ISSN 0119-5646 (2022)

[thumbnail of 32476605.pdf]
Előnézet
Szöveg
32476605.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of Thi-Nikolov2021_Article_HowTeacherAndGrammarlyFeedback.pdf]
Előnézet
Szöveg
Thi-Nikolov2021_Article_HowTeacherAndGrammarlyFeedback.pdf - Elfogadott verzió

Download (1MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: ASIA-PACIFIC EDUCATION RESEARCHER
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 31
Szám: 6
Oldalak: pp. 767-779
ISSN: 0119-5646
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Központi egységek
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 32476605
DOI azonosító: https://doi.org/10.1007/s40299-021-00625-2
Dátum: 2021. Dec. 14. 09:00
Utolsó módosítás: 2022. Dec. 05. 11:25
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/23055
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 12 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben