Thi Nang Kham; Nikolov Marianne:
Feedback Treatments, Writing Tasks, and Accuracy Measures : A Critical Review of Research on Written Corrective Feedback.
TESL-EJ: TEACHING ENGLISH AS A SECOND OR FOREIGN LANGUAGE, 25 (3).
pp. 1-25.
ISSN 1072-4303
(2021)
Előnézet |
Szöveg
publication_fulltext_pdf.pdf - Megjelent verzió Download (320kB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | TESL-EJ: TEACHING ENGLISH AS A SECOND OR FOREIGN LANGUAGE | ||
| Publikáció dátuma: | 2021 | ||
| Kötet: | 25 | ||
| Szám: | 3 | ||
| Oldalak: | pp. 1-25 | ||
| ISSN: | 1072-4303 | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | angol | ||
| MTMT rekordazonosító: | 32476954 | ||
| Dátum: | 2021. Dec. 14. 08:50 | ||
| Utolsó módosítás: | 2024. Jan. 09. 08:46 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/23054 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika