Evaluating item difficulty patterns for assessing student misconceptions in science across physics, chemistry, and biology concepts

Soeharto Soeharto; Csapó Benő: Evaluating item difficulty patterns for assessing student misconceptions in science across physics, chemistry, and biology concepts.
HELIYON, 7 (11). ISSN 2405-8440 (2021)

[thumbnail of 2021_Soeharto_Csapo_misconceptions.pdf]
Előnézet
Szöveg
2021_Soeharto_Csapo_misconceptions.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: HELIYON
Publikáció dátuma: 2021
Kötet: 7
Szám: 11
ISSN: 2405-8440
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 32498390
DOI azonosító: https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2021.e08352
Dátum: 2021. Nov. 17. 22:18
Utolsó módosítás: 2021. Nov. 17. 22:18
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/22895
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 7 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben