Soeharto Soeharto; Csapó Benő:
Evaluating item difficulty patterns for assessing student misconceptions in science across physics, chemistry, and biology concepts.
HELIYON, 7 (11).
ISSN 2405-8440
(2021)
Előnézet |
Szöveg
2021_Soeharto_Csapo_misconceptions.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | HELIYON | ||
Publikáció dátuma: | 2021 | ||
Kötet: | 7 | ||
Szám: | 11 | ||
ISSN: | 2405-8440 | ||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | angol | ||
MTMT rekordazonosító: | 32498390 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2021.e08352 | ||
Dátum: | 2021. Nov. 17. 22:18 | ||
Utolsó módosítás: | 2021. Nov. 17. 22:18 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/22895 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 8 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |