Soeharto Soeharto; Csapó Benő:
Evaluating item difficulty patterns for assessing student misconceptions in science across physics, chemistry, and biology concepts.
HELIYON, 7 (11).
ISSN 2405-8440
(2021)
Előnézet |
Szöveg
2021_Soeharto_Csapo_misconceptions.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | HELIYON | ||
| Publikáció dátuma: | 2021 | ||
| Kötet: | 7 | ||
| Szám: | 11 | ||
| ISSN: | 2405-8440 | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | angol | ||
| MTMT rekordazonosító: | 32498390 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2021.e08352 | ||
| Dátum: | 2021. Nov. 17. 22:18 | ||
| Utolsó módosítás: | 2021. Nov. 17. 22:18 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/22895 |
| Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 8 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika