Kende Ágnes; Messing Vera; Fejes József Balázs:
Hátrányos helyzetű tanulók digitális oktatása a koronavírus okozta iskolabezárás idején.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 31 (2).
pp. 76-97.
ISSN 1215-5233
(2021)
Előnézet |
Szöveg
34272-ArticleText-40254-1-10-20210427.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
|||
---|---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||
Folyóirat/kiadvány címe: | ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA | |||
Publikáció dátuma: | 2021 | |||
Kötet: | 31 | |||
Szám: | 2 | |||
Oldalak: | pp. 76-97 | |||
ISSN: | 1215-5233 | |||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | |||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||
Nyelv: | magyar | |||
MTMT rekordazonosító: | 31989453 | |||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.14232/ISKKULT.2021.02.76 | |||
Dátum: | 2021. Nov. 05. 08:24 | |||
Utolsó módosítás: | 2021. Nov. 05. 08:24 | |||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/22818 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |