Banner észlelés szemkamerás vizsgálata, avagy milyen egy hatékony banner a vizsgált cukrászda számára?

Czégény, László, Kéri, Anita: Banner észlelés szemkamerás vizsgálata, avagy milyen egy hatékony banner a vizsgált cukrászda számára?
In: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 540-550. (2021) ISBN 9789635038718; 9789635038

[img]
Preview
Text
CzgnyLszl-KriAnita-Bannerszlelsszemkamersvizsglataavagymilyenegyhatkonybanneravizsgltcukrszdaszmra.pdf - Published Version

Download (350kB) | Preview
[img]
Preview
Text
32334095_címlap_tartj.pdf - Published Version

Download (1MB) | Preview
Item Type: Book Section
Date: 2021
Number of Pages: 11
Page Range: pp. 540-550
ISBN: 9789635038718; 9789635038
Publisher: Budapesti Corvinus Egyetem
Place of Publication: Budapest
Faculty: Faculty of Economics and Business Administration
Institution: Szegedi Tudományegyetem
Language: Hungarian
MTMT id: 32334095
Related URLs:
Date Deposited: 2021. Oct. 12. 11:47
Last Modified: 2021. Oct. 12. 11:47
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/22640

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year