Banner észlelés szemkamerás vizsgálata, avagy milyen egy hatékony banner a vizsgált cukrászda számára?

Czégény László; Kéri Anita: Banner észlelés szemkamerás vizsgálata, avagy milyen egy hatékony banner a vizsgált cukrászda számára?
In: “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 540-550. (2021) ISBN 9789635038718; 9789635038

[thumbnail of CzgnyLszl-KriAnita-Bannerszlelsszemkamersvizsglataavagymilyenegyhatkonybanneravizsgltcukrszdaszmra.pdf]
Előnézet
Szöveg
CzgnyLszl-KriAnita-Bannerszlelsszemkamersvizsglataavagymilyenegyhatkonybanneravizsgltcukrszdaszmra.pdf - Megjelent verzió

Download (350kB) | Előnézet
[thumbnail of 32334095_címlap_tartj.pdf]
Előnézet
Szöveg
32334095_címlap_tartj.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet
Mű típusa: Könyv része
Publikáció dátuma: 2021
Terjedelem: 11
Oldalak: pp. 540-550
ISBN: 9789635038718; 9789635038
Kiadó: Budapesti Corvinus Egyetem
Kiadás helye: Budapest
Kar/Egység: Gazdaságtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 32334095
Kapcsolódó URL-ek:
Dátum: 2021. Okt. 12. 11:47
Utolsó módosítás: 2021. Okt. 12. 11:47
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/22640

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben