Soeharto Soeharto; Csapó Benő:
Building a House From Lego Blocks: Using Cross Cultural Validation to Develop the Constructed Motivation Questionnaire (CMQS) in Science.
PEDAGOGIKA / PEDAGOGY STUDIES, 142 (2).
pp. 218-241.
ISSN 1392-0340
(2021)
Előnézet |
Szöveg
2021_Soeharto_Csapo_Motivation.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | PEDAGOGIKA / PEDAGOGY STUDIES | ||
Publikáció dátuma: | 2021 | ||
Kötet: | 142 | ||
Szám: | 2 | ||
Oldalak: | pp. 218-241 | ||
ISSN: | 1392-0340 | ||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | angol | ||
MTMT rekordazonosító: | 32204134 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.15823/p.2021.142.12 | ||
Dátum: | 2021. Szep. 16. 09:48 | ||
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 16. 09:48 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/22421 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |