What makes university students perfectionists? The role of childhood trauma, emotional dysregulation, academic anxiety, and social support

Dobos Bianka; Pikó Bettina; Mellor David: What makes university students perfectionists? The role of childhood trauma, emotional dysregulation, academic anxiety, and social support.
SCANDINAVIAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY, 62 (3). pp. 443-447. ISSN 0036-5564 (2021)

[thumbnail of sjop.12718-1.pdf]
Előnézet
Szöveg
sjop.12718-1.pdf - Megjelent verzió

Download (114kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: SCANDINAVIAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY
Publikáció dátuma: 2021
Kötet: 62
Szám: 3
Oldalak: pp. 443-447
ISSN: 0036-5564
Kar/Egység: Általános Orvostudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 31874663
DOI azonosító: https://doi.org/10.1111/sjop.12718
Dátum: 2021. Aug. 10. 08:24
Utolsó módosítás: 2021. Okt. 15. 08:34
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/22057
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 7 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben