Dobos Bianka; Pikó Bettina; Mellor David:
What makes university students perfectionists? The role of childhood trauma, emotional dysregulation, academic anxiety, and social support.
SCANDINAVIAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY, 62 (3).
pp. 443-447.
ISSN 0036-5564
(2021)
Előnézet |
Szöveg
sjop.12718-1.pdf - Megjelent verzió Download (114kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | SCANDINAVIAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY |
Publikáció dátuma: | 2021 |
Kötet: | 62 |
Szám: | 3 |
Oldalak: | pp. 443-447 |
ISSN: | 0036-5564 |
Kar/Egység: | Általános Orvostudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 31874663 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1111/sjop.12718 |
Dátum: | 2021. Aug. 10. 08:24 |
Utolsó módosítás: | 2021. Okt. 15. 08:34 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/22057 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 7 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |