Dobos Bianka; Pikó Bettina; Mellor David:
What makes university students perfectionists? The role of childhood trauma, emotional dysregulation, academic anxiety, and social support.
SCANDINAVIAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY, 62 (3).
pp. 443-447.
ISSN 0036-5564
(2021)
Előnézet |
Szöveg
sjop.12718-1.pdf - Megjelent verzió Download (114kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
|||
---|---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||
Folyóirat/kiadvány címe: | SCANDINAVIAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY | |||
Publikáció dátuma: | 2021 | |||
Kötet: | 62 | |||
Szám: | 3 | |||
Oldalak: | pp. 443-447 | |||
ISSN: | 0036-5564 | |||
Kar/Egység: | Általános Orvostudományi Kar | |||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||
Nyelv: | angol | |||
MTMT rekordazonosító: | 31874663 | |||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1111/sjop.12718 | |||
Dátum: | 2021. Aug. 10. 08:24 | |||
Utolsó módosítás: | 2021. Okt. 15. 08:34 | |||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/22057 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 11 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |