Analysis of Mathematical Concept Understanding Capabilities: The Impact of Makerspae STEM Learning Approach Models and Student Learning Activities

Komarudin Komarudin; Suherman Suherman; Anggraini Anita: Analysis of Mathematical Concept Understanding Capabilities: The Impact of Makerspae STEM Learning Approach Models and Student Learning Activities.
Journal of Innovation in Educational and Cultural Research, 2 (1). pp. 35-43. ISSN 2722-9688 (2021)

[thumbnail of Suherman_AnalysisofMathematicalConceptUnderstandingCapabilitiesTheImpactofMakerspaeSTEMLearningApproachModelsandStudentLearningActivities.pdf]
Előnézet
Szöveg
Suherman_AnalysisofMathematicalConceptUnderstandingCapabilitiesTheImpactofMakerspaeSTEMLearningApproachModelsandStudentLearningActivities.pdf - Megjelent verzió

Download (923kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: Journal of Innovation in Educational and Cultural Research
Publikáció dátuma: 2021
Kötet: 2
Szám: 1
Oldalak: pp. 35-43
ISSN: 2722-9688
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 32062362
DOI azonosító: https://doi.org/10.46843/jiecr.v2i1.21
Dátum: 2021. Aug. 04. 10:12
Utolsó módosítás: 2021. Aug. 04. 10:12
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/22027

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben