Komarudin Komarudin; Suherman Suherman; Anggraini Anita:
Analysis of Mathematical Concept Understanding Capabilities: The Impact of Makerspae STEM Learning Approach Models and Student Learning Activities.
Journal of Innovation in Educational and Cultural Research, 2 (1).
pp. 35-43.
ISSN 2722-9688
(2021)
Előnézet |
Szöveg
Suherman_AnalysisofMathematicalConceptUnderstandingCapabilitiesTheImpactofMakerspaeSTEMLearningApproachModelsandStudentLearningActivities.pdf - Megjelent verzió Download (923kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | Journal of Innovation in Educational and Cultural Research |
Publikáció dátuma: | 2021 |
Kötet: | 2 |
Szám: | 1 |
Oldalak: | pp. 35-43 |
ISSN: | 2722-9688 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 32062362 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.46843/jiecr.v2i1.21 |
Dátum: | 2021. Aug. 04. 10:12 |
Utolsó módosítás: | 2021. Aug. 04. 10:12 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/22027 |
Actions (login required)
Tétel nézet |