Suhartono Suhartono; Suherman Suherman; Pitersina. Christina Lumamuly; Novita Loma Sahertian; Lourine Since Joseph; Rukhama Aralaha; Yowelna Tarumasely; Suheri Suheri:
A Theoretical Study: The Flipped Classroom Model As An Effective And Meaningful Learning Model In Multiple Era.
PSYCHOLOGY, 58 (1).
pp. 4811-4820.
ISSN 0033-3077
(2021)
Előnézet |
Szöveg
Suherman_ATheoreticalStudyTheFlippedClassroomModelAsAnEffectiveAndMeaningfulLearningModelInMultipleEra.pdf - Megjelent verzió Download (723kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | PSYCHOLOGY |
Publikáció dátuma: | 2021 |
Kötet: | 58 |
Szám: | 1 |
Oldalak: | pp. 4811-4820 |
ISSN: | 0033-3077 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Központi egységek |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 32062357 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.17762/pae.v58i1.1642 |
Dátum: | 2021. Aug. 04. 10:08 |
Utolsó módosítás: | 2021. Aug. 04. 10:08 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/22026 |
Actions (login required)
Tétel nézet |