A Theoretical Study: The Flipped Classroom Model As An Effective And Meaningful Learning Model In Multiple Era

Suhartono Suhartono; Suherman Suherman; Pitersina. Christina Lumamuly; Novita Loma Sahertian; Lourine Since Joseph; Rukhama Aralaha; Yowelna Tarumasely; Suheri Suheri: A Theoretical Study: The Flipped Classroom Model As An Effective And Meaningful Learning Model In Multiple Era.
PSYCHOLOGY, 58 (1). pp. 4811-4820. ISSN 0033-3077 (2021)

[thumbnail of Suherman_ATheoreticalStudyTheFlippedClassroomModelAsAnEffectiveAndMeaningfulLearningModelInMultipleEra.pdf]
Előnézet
Szöveg
Suherman_ATheoreticalStudyTheFlippedClassroomModelAsAnEffectiveAndMeaningfulLearningModelInMultipleEra.pdf - Megjelent verzió

Download (723kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: PSYCHOLOGY
Publikáció dátuma: 2021
Kötet: 58
Szám: 1
Oldalak: pp. 4811-4820
ISSN: 0033-3077
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Központi egységek
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 32062357
DOI azonosító: https://doi.org/10.17762/pae.v58i1.1642
Dátum: 2021. Aug. 04. 10:08
Utolsó módosítás: 2021. Aug. 04. 10:08
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/22026

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben