Vietnamese non-English-major students’ motivation to learn English: from activity theory perspective

Nguyen Van Son; Habók Anita: Vietnamese non-English-major students’ motivation to learn English: from activity theory perspective.
HELIYON, 7 (4). Terjedelem: 11-Azonosító: e06819. ISSN 2405-8440 (2021)

[thumbnail of showPdfpiiS2405-844028212900922-1] Szöveg
showPdfpiiS2405-844028212900922-1 - Megjelent verzió

Download (778kB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: HELIYON
Publikáció dátuma: 2021
Kötet: 7
Szám: 4
Oldalak: Terjedelem: 11-Azonosító: e06819
ISSN: 2405-8440
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 32001475
DOI azonosító: https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2021.e06819
Dátum: 2021. Máj. 07. 14:33
Utolsó módosítás: 2021. Máj. 07. 14:33
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/21390
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 7 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben