Nguyen Van Son; Habók Anita:
Vietnamese non-English-major students’ motivation to learn English: from activity theory perspective.
HELIYON, 7 (4).
Terjedelem: 11-Azonosító: e06819.
ISSN 2405-8440
(2021)
Szöveg
showPdfpiiS2405-844028212900922-1 - Megjelent verzió Download (778kB) |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | HELIYON |
Publikáció dátuma: | 2021 |
Kötet: | 7 |
Szám: | 4 |
Oldalak: | Terjedelem: 11-Azonosító: e06819 |
ISSN: | 2405-8440 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 32001475 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2021.e06819 |
Dátum: | 2021. Máj. 07. 14:33 |
Utolsó módosítás: | 2021. Máj. 07. 14:33 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/21390 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 7 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |