Wafubwa Ruth Nanjekho:
Role of Formative Assessment in Improving Students’ Motivation, Engagement, and Achievement: A Systematic Review of Literature.
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT AND EVALUATION, 28 (1).
pp. 17-31.
ISSN 2327-7920
(2020)
Előnézet |
Szöveg
roleofformativeassessment.pdf - Elfogadott verzió Download (562kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
|
---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |
Folyóirat/kiadvány címe: | INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT AND EVALUATION | |
Publikáció dátuma: | 2020 | |
Kötet: | 28 | |
Szám: | 1 | |
Oldalak: | pp. 17-31 | |
ISSN: | 2327-7920 | |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |
Nyelv: | angol | |
MTMT rekordazonosító: | 31677668 | |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.18848/2327-7920/CGP/v28i01/17-31 | |
Dátum: | 2021. Ápr. 20. 11:40 | |
Utolsó módosítás: | 2021. Ápr. 20. 11:40 | |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/21252 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |