Role of Formative Assessment in Improving Students’ Motivation, Engagement, and Achievement: A Systematic Review of Literature

Wafubwa Ruth Nanjekho: Role of Formative Assessment in Improving Students’ Motivation, Engagement, and Achievement: A Systematic Review of Literature.
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT AND EVALUATION, 28 (1). pp. 17-31. ISSN 2327-7920 (2020)

[thumbnail of roleofformativeassessment.pdf]
Előnézet
Szöveg
roleofformativeassessment.pdf - Elfogadott verzió

Download (562kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT AND EVALUATION
Publikáció dátuma: 2020
Kötet: 28
Szám: 1
Oldalak: pp. 17-31
ISSN: 2327-7920
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 31677668
DOI azonosító: https://doi.org/10.18848/2327-7920/CGP/v28i01/17-31
Dátum: 2021. Ápr. 20. 11:40
Utolsó módosítás: 2021. Ápr. 20. 11:40
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/21252

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben