Wafubwa Ruth Nanjekho; Csíkos Csaba:
Formative Assessment as a Predictor of Mathematics Teachers’ Levels of Metacognitive Regulation.
INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION, 14 (1).
pp. 983-998.
ISSN 1694-609X
(2021)
Előnézet |
Szöveg
FormativeAssessmentasaPredictorofMathematicsTeachersLevelsofMetacognitiveRegulation.pdf - Megjelent verzió Download (720kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION |
Publikáció dátuma: | 2021 |
Kötet: | 14 |
Szám: | 1 |
Oldalak: | pp. 983-998 |
ISSN: | 1694-609X |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 31788814 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.29333/iji.2021.14158a |
Dátum: | 2021. Ápr. 20. 11:22 |
Utolsó módosítás: | 2021. Ápr. 20. 11:22 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/21251 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 6 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |