Formative Assessment as a Predictor of Mathematics Teachers’ Levels of Metacognitive Regulation

Wafubwa Ruth Nanjekho; Csíkos Csaba: Formative Assessment as a Predictor of Mathematics Teachers’ Levels of Metacognitive Regulation.
INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION, 14 (1). pp. 983-998. ISSN 1694-609X (2021)

[thumbnail of FormativeAssessmentasaPredictorofMathematicsTeachersLevelsofMetacognitiveRegulation.pdf]
Előnézet
Szöveg
FormativeAssessmentasaPredictorofMathematicsTeachersLevelsofMetacognitiveRegulation.pdf - Megjelent verzió

Download (720kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION
Publikáció dátuma: 2021
Kötet: 14
Szám: 1
Oldalak: pp. 983-998
ISSN: 1694-609X
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 31788814
DOI azonosító: https://doi.org/10.29333/iji.2021.14158a
Dátum: 2021. Ápr. 20. 11:22
Utolsó módosítás: 2021. Ápr. 20. 11:22
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/21251
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 6 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben